Hand Sanitizer Tanpa Alkohol

Membersihkan tangan adalah cara yang paling mudah untuk mengurangkan risiko penyebaran jangkitan dan paling penting murah dan anis pasti cukup mudah untuk dilaksanakan

Masa yang diambil untuk membasuh tangan dengan sempurna adalah 60 saat sahaja. Mudah aje kan nak basuh tangan dengan cara yang betul apa yang penting buat je.

PERLINDUNGAN EKSTRA

Semakin hari semakin banyak penyakit yang semakin menular dalam masyarakat. Mommies dady juga nakkan yang terbaik untuk seisi keluarga. Sebagai tambahan boleh gunakan hand sanitizer.

Hand sanitizer bukan agen pembersih dan bukan sebagai ganti kepada sabun dan air. Ia hanya sebagai langkah perlindungan tambahan. Ia lebih efektif digunakan bersama selepas mencuci tangan dengan cermat.

Tabiat menggunakan hand sanitizer dapat membantu mengelakkan daripada terdedah kepada kuman dan seterusnya mengurangkan peluang untuk mendapat penyakit. 

Anak-anak sering terdedah dengan virus dan bakteria terutamanya ketika di tempat awam seperti taman permainan, pasaraya dan sebagainya.

Perlindungan tambahan seperti hand sanitizer amat perlu kerana ia nya mudah digunakan dan senang dibawa.

Boleh cuba hand sanitizer terkini dari Tasneem Naturel yang bukan biasa-biasa tau. Produknya semua berteraskan semulajadi.

Sebagai peneraju produk mesra bayi dan semulajadi yang bebas bahan kimia berbahaya, jesteru itu semua keluaran produknya juga harus semulajadi.

Selepas balm dan roll on keluar lah hand sanitizer pula. Beza hand sanitizer ni adalah bebas alkohol. 

Tahu kan alkohol ni bersifat boleh bakar dan juga dapat mengeringkan kulit. 

Hand Sanitiser wajah lama

Ada dua jenis iaitu Berry dan Geranium. Bau berry manis-manis buah gitu. Satu lagi bau bunga light-light lah. Pendek kata wangi baunya. 

Tips nak nampak manis boleh sapu hand sanitizer berry. Oklah anis belanja gambar jap. Setiap botol hand sanitizer ni ada 60ml dan kandungan likat jadi lambat lah habisnya.

Hand Sanitiser dari Tasneem Naturel 




🔸 Geranium

Kandungan :-

● sireh ekstrak
● alovera
● geranium oil
● rose oil

Berat :- 100 gm

Harga :- RM 39.00



🔸 Berry

Kandungan :-

● sireh ekstrak
● alovera
● cinnamon oil
● citronella
● wild berry

Berat :- 100 gm

Harga :- RM 39.00


Sebagai tambahan, jika lihat kandungan hand sanitizer dari Tasneem Naturel ni ada ekstrak sireh dan aloevera atau lidah buaya.

Kedua-dua bahan ni terkenal sebagai agen pelembap, anti-septik dan anti inflamasi.

Haaa nampak tak kalau anak-anak syok bermain tiba-tiba terjatuh luka. Part ni yang paling best sangat sebab mommies boleh sapukan pada luka tu terus.

Best kan sebab boleh dijadikan kit kecemasan untuk seisi keluarga lagi. 

Tambahan juga hand sanitizer ini berbau wangi sebab terdapatnya kandungan minyak pati tumbuhan (essential oil) dan juga terbukti memberi banyak manfaat kepada seisi keluarga.

Pilihan anak anda ditangan momies dan dady. Pilih yang terbaik untuk seisi keluarga anda. Jika berminat boleh klik icon di bawah.






1 Comments

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete