Bermulanya Cinta

Bermulanya cinta

Jatuh cinta pada pandang pertama. Sekiranya sudah cinta beri yang lain sudah tidak bermakna lagi sebab hati dah bertaut, sudah berpunya.

Amboi bermadah gayanya kan. Itu gimik je, yang sebetulnya adalah cinta terhadap produk semulajadi menjadi-jadi lepas anakku sensitif terhadap produk yang biasa ada dalam pasaran. 

Bukanlah hendak kata tak bagus cuma kalau anak pakai produk tersebut kulit makin kering dan merebak ke seluruh badan lama-lama doktor sahkan anak ada mild excema.

Hah dah kena kan ke parahnya nak baikpulih. Kesian lah kat anak dah la perempuan kan. Budak perempuan mesti kena comel.

Pada asalnya terjebak nak guna balm tasneem ni nak ikhtiar untuk masalah sembelit anak. Anak mula makan makanan pejal dia mula sembelit. Seboleh-bolehnya tak nak bagi anak masuk ubat sadis kalau dibayangkan peritnya. 

Jadi bermulanya pencarian produk bayi, ikhtiar masalah anak. Cari-cari terjumpa lah balm Tasneem Naturel, cari kawasan Kuantan. Pap jumpa pe lagi terus wasap. 

Nak beli satu, terbeli pula semua jenis dan yang paling gerunnya terus daftar untuk jadi ahli. Hah sejenis yang suka berniaga juga, nampak peluang baik jalan terus.

Lepas sapu pada anak alhamdulillah serasi sehingga kini. Jadi bila dah serasi tak cari lain dah. Balm yang menjadi pembantu anis dan anak sejak setahun yang lalu.

Masa beli ada empat jenis balm je, calm time, sleep time, tummy time (trub nama sekarang) dan coughflu (cf rub nama sekarang).

Anak demam guna balm Cf Rub

Tengoklah lama juga sebenarnya nak habiskan balm seketui ni sampai bercalar balar nak hilang labelnya.

Tiga balm tasneem ni yang selalu guna t rub untuk masalah anak sembelit, sleep time masalah tidur dan skeenz bagi kulit anak sentiasa lembab. 

Kalau nak kenal, anis memang sejenis yang suka berniaga. Dalam banyak produk yang anis niagakan selama ini, jujur anis katakan Tasneem Naturel lain dari lain.

Apa yang lain nya? Sama macam produk lain juga, beli harga agen lepas tu jual semula ikut harga jualan.

Yang lainnya adalah pelajaran dan pengajaran yang leader bagi, bukan hanya ilmu berniaga saja tapi ilmu akhirat sekali.

Maknanya bukan hanya kaya di dunia hasil jual balm saja tapi kaya dunia akhirat. Kalau nak tahu kena join dulu lah.

Apa yang lainnya lagi? Bestnya balm tasneem ini ada pelbagai fungsinya bukan sekadar yang dinyatakan saja. Nak tahu kena cuba sendiri lepas tu baru senang nak ceritakan.

Harapan anis supaya dapat bantu lebih ramai lagi orang yang memerlukan melalui balm comey ini. Doakan lah dapat bantu lebih ramai lagi.

Bisnes bersama Tasneem Naturel adalah perkara yang hebat dalam diri anis.

Nak berkenalan ke?

Oklah mukadimah aje ye. Anis seorang rakyat Malaysia dan merupakan anak jati Kuala Lumpur. Sekarang menetap di Kuantan, Pahang. Alhamdulillah dikurniakan dua orang puteri comey yang semakin banyak akal. 

Sebelum berkahwin bekerja, atas sebab masalah kesihatan sedikit anis berhenti bulan terakhir kehamilan anak sulong.

Masa mengandung sejenis yang sensetif, tak boleh lasak sangat jadi takut jadi apa-apa pada kandungan anis buat keputusan berhenti kerja. 

Sekarang jadilah seorang surirumah bekerjaya.

Sekian, jom jadi member Tasneem Naturel boleh direct wasap anis 0132663739.

0 Comments