Review Dr Zubaidi

Alhamdulillah, terima kasih. Sangat sesuai untuk kegunaan luar terutamanya kanak-kanak.

Review dari Dr Zubaidi berkenaan dengan produk balm Tasneem Naturel.

Produk berasaskan semulajadi dan mempunyai kandungan bahan essential oil atau pati tumbuhan seperti lavender, bergamot, halia, chamomile, papermint, mandarin, geranium dan sebagainya.

Telah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan diperakui selamat digunakan di bahagian luar seawal 'new born'.

Awalan balm ni adalah homemade tetapi atas permintaan semakin tinggi mana daya nak homemade lagi mesti ada kilang yang proses.

Botol balm ni pun comel je, makanya mudah dibawa, tak makan ruang pun dalam beg. Kalau nak guna sapu nipis aje sudah memadai. Seketui balm tu boleh tahan ke 3 hingga 4 bulan.

Anis yang jual pun guna jimat-jimat guna tau. Berjimat amalan sihat.

Apa yang best balm ni bagi anis adalah dia pelbagai guna. Sebagai contoh balm Calm Time ni untuk tantrum dan beri anak rasa tenang. Selain itu juga boleh disapu untuk bahagian lebam-lebam atau anak sawan tangis boleh ikhtiar.

Balm pelbagai guna. Rugi kalau tak beli sebab jimat satu keluarga boleh guna balm Tasneem Naturel ni. Dari new born hingga dewasa. Cara sapu pun senang tak rumitkan ibu ayah.

Bagi yang berminat untuk dapatkan balm Tasneem Naturel ni boleh direct wasap 0132663739.

0 Comments